20 Şubat 2012 Pazartesi

SAÇ ÖRGÜSÜ MODELLERİ

Bugün pazartesi evet akşam oldu sayılır. Ama ben hala pazartesi sendromunu üstümden atmış değilim. Bu sıkıcı günü güzelleştirmek adına benimde çok beğendiğim saç örgülerini sizlerle paylaşmak istedim.
2012 çok gözde olacak olan bütün örgü modelleri bu sezon bizlere değişik bir hava sunacak. ve gelinlerde busene çoğunluk örgü modellerini tercih edecek gibi görünüyorlar. Tabiki el becerileri ve titizlik isteyerek yapılan birkaç saç örgüsü modelini sizlerle de paylaşmak istiyorum. Bende bunların hepsini yapamıyorum tabiki ve basit bir saç örgüsüyle acil evden çıkmak zorunda kalabiliyorum. Ama saç örgüsüne bayılıyorum. Herzaman gidemesemde kuaförüm sağolsun.


İşte sizlerle paylaşmak istediğim topuz ve salaş saç örgüsü modelleri










                                                  SALAŞ SAÇ ÖRGÜSÜ MODELLERİ







Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder