28 Aralık 2012 Cuma

SICAK SICAK KİTAP

YENİ KİTAPLAR....:)
Evet  güzel bir seri den size bahsetmek istiyorum .Yeni okuyup bitirmiş oldugum ;
Küçük Mucizeler Dükkanı
Bir Yumak Mutluluk
Bahçemde Yeşeren Umutlar
sıra dördüncü kitaba geldi ama henüz onu okumaya başlayamadım ...
çünkü ben hepsinin arasına farklı bir kitap yerleştirdim ...:) onları okudum aralarda.
Yalın guzel bir anlatımı var kitapların. Hatta çok yoğun yorgun bir dönem geciriyorsak; kafa dinlemeye birebir...
Hayatın içinden güzel hikayeler farklı hayatlardan bahsedilmiş. Güzel mucizeler , farklı umutlar oldugunu hepimize kıtabında göstermiş yazar.
Ama ben daha çok ''Bahçemde Yeşeren Düşler'' adlı kıtabını sevdim. Sanki daha akıcıydı.






Hayat bizleri hep güzel mucizelerle karşılaştırır umarım.


SEVGİLER...


2 yorum:

  1. blogda cvp verdim size. o mekan kapandı ama k.yakadaysanız jou jou yu oneririm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkürlerrr bornovadayım ama yınede arastıracagım.:) ılgınıze tesekkurlerr

    YanıtlaSil